Mentorsbesök och tidiga mornar.

Idag sitter jag och önskar att detta vara sista extremt tidiga morgonen detta år. Men icke då, hade visst tre praktikdagar kvar, vilket innebär i detta vädret att det blir minst tre tidiga dagar till nästa vecka. Sen blir det förhoppningsvis inte såhär tidiga dagar, utan så man kan känna att man inte lider av konstant trötthet och gäspar hela tiden.. För det är inte kul att vara trött och seg när man ska undervisa, eller bara delta i praktiska saker i klassen.

Idag kommer mentorn från Mah också, men man får väl hoppas att det flyter på lungt, vi ska nog ha mysgenomgång uppe i soffan istället för att sitta på olika platser, det blir så utspritt då när man har få barn. Det tror jag på! Men jag undrar hur mycket de verkligen lär sig när man har genomgångar. Hade vart kul att veta exakt. Men ja.. svårt att veta, borde fundera på mina pedagogiska dilemman istället. Erfarenhet är ett, man blir mer säker ju mer erfarenhet man har, dessutom har man gjort lektionen flera gånger så går det förhoppningsvis bättre.

Nu ska jag dra på mej termobyxorna och bege mej mot bussen.

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback