Jag blir så trött..

Jamen kul, ringde vårdcentralen för att jag tror att jag fått bihåleinflamation. Yes, tänkte jag nu ska de fixa min headache. MEN INTE.
Rådet jag fick var: "Ät citrusfrukter (jag är allergisk), Ät tomater då (jag är allergisk), drick varmt men inte kaffe eller the, men kamomillthe funkar. Ta det också väldigt lungt och gör helst inget alls. Får du superhög feber så kan du återkomma eller om det blir värre, glöm inte bort att vi har kvälls och helgjour. (Jomen visst sjutton är det dyrare att gå till läkaren då.)"

Nej, fan.. Imorrn ska jag ha glöggkväll. Hur dåligt jag än mår, måste bara diregera ut lite hjälp..

Permalink Em Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: chGrinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback