God JUL!

Idag är det julafton, som nog ingen missat. Alla paket är framplockade och maten ska snart börja värmas och allt är sig likt i Roasjö.

Förutom all snö kanske.. kan inte riktigt komma ihåg när det var så mycket snö här på just julafton sist. Men det är oerhört mysigt tycker jag. Men julkänslan jag hade när jag var hemma i Lund är mycket frånvarande.. Men det är väl för att man har en sån press här hemmaifrån i förhållande till när man är i sin egna lilla värld, dit väldigt sällan min familj kommer.

Nej, nu ska jag återgå till att slappa lite innan någon kommer och skäller på mej att jag måste hjälpa till och göra något (man känner sig verkligen som 15 igen).

Men GOD JUL!
Hoppas alla har det bra därute i vinter Sverige!

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback