14 december

Nu har jag varit fökyld i över en vecka.. Det börjar kännas lite drygt, känns också som att det fortfarande blir värre och värre. jag har ingen röst knappt och så har jag en massa saker som jag måste göra. Lite obligatoriska lektioner och lite skrivande och lite fixande och donande inför julen.

Har fortfarande minst två julklappar kvar att köpa, vetifan hur jag ska hinna. Sen måste jag bestämma mig för om jag ska lägga till något i några julklappar har ifs redan gjort det men ändå. Något mer, sen ska jag ägna mig åt att slå in dem.. Men jag har dissat alla julpapper jag hittat hittils. (Jag är lite kräsen tror jag).

Snart iväg till Biblioteket och fixa lite.

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback