I natt jag drömde..

Jag drömde i natt att hela skolan och allt som jag gjort i ett helt år var förgäves och att det inte betydde någonting eftersom jag hade kommit fram till att jag inte alls vill jobba inom skolan.

Det kändes helt konstigt att vakna upp, nästan som en ny människa kände jag mig. Jag funderar på om drömmen ville säga mig något eller om det enbart var en oro som jag känt den senaste tiden att jag slagit in på fel spår. Men det tror jag inte är sant egentligen.. jag har nog bara inte lust att plugga heltid i 2½ år till, utan jag vill ut och jobba igen, tjäna mina egna pengar och inte känna mig bunden till plugg, plugg och plugg.

Tänk om jag ångrar mig om 5 år? Vad gör man då? =O
/Em

Permalink Funderingar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback