GLAD PÅSK!

Solen skiner idag och det är påskafton! Mycket trevligt att det redan är påsk, och april tycker jag. På annandag påsk kommer pappa ner det var längesen jag träffade dem så det ska bli kul.

Gårdagen spenderades med S i Malmö, det var mycket trevligt och riktigt kul att se den nya lägenheten och det var så mysigt och hemtrevligt :)

Jag målade förövrigt Yoshi-ägg igår, jag är mycket nöjd med resultatet och de ska fyllas med lite gott och blandat ^^

Nu ska jag fortsätta lyssna på bok nummer 5 av Sookie Stackhouse: Dead as a doornail. Serien har jag rekomenderat innan och den är super bra. Den amerikanska uppläsaren är mycket, mycket bra!
Ska också vänta på att Magic-spelandet ute i köket ska bli klart med, så vi kan få helgens handling överstökad för det känns ganska drygt att gå och göra allt det idag.
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback