8 april

Ibland undrar man vartifrån alla tankar kommer. Hur man ska processa allt som ploppar upp i huvvet, speciellt när man sks sova. Igår hann jag bland annat tänka på:

  • Hur jag ska plugga inför tentan (den är i början av juni förövrigt, och det är en 24h hemtenta)
  • Att jag ska analysera en barnbok till dramat, men frågan är om man ska lägga ner energin på det eftersom det som mycket annat inte är obligatoriskt. Men det kan ju å andra sidan faktiskt vara kul att göra för att man får mer input och idéer som lärare i framtiden.
  • Vad ska jag göra i sommar?
  • Jag vill resa, jag vill resa och jag vill resa nu! Men jag är fattig som en student, så det blir det inget med i alla fall.
  • Vilken bok ska jag lyssna på när jag är klar med Sookie Stackhouse serien?
  • Jag måste göra nåt med min bloggdesign, jag vill ha mer vår-igt.
  • En egengjord lista på saker jag vill göra för mig själv:
    - Sy färdigt mitt korstygnsbroderi
    - Plantera blommor på balkongen
    - Bli bättre på att städa
    - Lyckas bli mer brun än vad jag brukar bli när jag solar i sommar
Och så vidare.. Jag har tänkt massa i dom banorna varenda kväll nu när jag ska sova så det är så svårt att varva ner och känna sig lugn. Men jag är nog lugn på utsidan, det brukar vara så..
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback