9 september

Ojojoj. Dagarna är långa numera. 4-5h sömn/natt och då har jag kommit in i nåt mode så jag orkar med de. Haha, jag kommer sova som en stock på tåget till Borås på fredag! ^^

Fick VFT placering igår förresten, jag hamnade i Staffanstorp, och det är ju inte så illa.. I guess. Vet ingenting om den kommunen, vet inte ens åt vilket vädersträck ifrån Lund sett som den ligger. Tjejen med stenkoll altså ^^ Synd bara att jag valde Lomma som extrazon på mitt pendelkort, får betala hela veckan som ja ska till staffanstorp nu bara för de. Men det kanske inte gör så himla mycket, tog ju typ bara 20min med buss dit, det är nästan som att åka från malmö central till södervärn (det är åtminstone som att det känns som minst 20min även om det inte är det).

Saknar P, och jag hoppas att det funkar bra därborta.

Ska plugga lite mer nu, i väntan på att Stina ska höra av sig, sen ska vi fika eller äta nåt :)
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback