5 september

Om mindre än ett dygn är jag ensam, ensam i fyra långa veckor. Jag vet inte vilket som är värst.. Känslan av att veta att man ska vara ensam, eller känslan av att P åker ifrån mig ett tag (ja jag vet att jag låter självisk). Men å andra sidan: Nya upplevelser är också bra för en människa, så han kommer ha det bra. Det är jag övertygad om.

Själv ska jag försöka diciplinera mig själv såpass mycket att jag pallar gå till skolan och så ska jag passa på att försöka komma in i rutinen med träning, typ två-tre ggr/vecka (vi får väl se hur det går i slutändan, men det är målet i alla fall). Kommer dock bli av med min kära dator, får hålla till godo med den stationära här hemma. Kommer kännas mycket underligt att inte kunna sitta i sköna soffan och surfa, eller i köket när man behöver bré ut sig med papper och andra skolsaker. Men det är väl kanske en vanesak? Min dator ska ut i stora världen och resa och kanske har den något kul att berätta när den kommer hem, vem vet? :)

Nej nu ska jag se till att saker och ting blir fixade så att inte surfa tar överhand!
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback