30 oktober

Japp, Halloween är temat som gäller. Den här helgen, smäller det ^^

Nej men skämt åsido. Höstens mysigaste helg är i intågande. Jag är inget jättefan av högtider och saker som ska firas, men Halloween och Alla Helgon (synd att det är samma helg i Sverige) är mysigt att fira.

Det är mysigt att lägga blommor på älskade och saknades gravar, mysigt att tända ljusen. (Även om jag inte kommer att lägga nåt på farfars grav nu till helgen, för jag är inte i Roasjö, men jag får göra det nästa gång jag kommer hem,)

Kul med party för att slippa tänka på det deprimerande höstvädret och så klart: Man får ju klä ut sig!!

Så på lördag blir det party. Och det ser jag fram emot.

Nu orkar jag inte skriva mer och dessutom så förundras jag fortfarande av fjällrävenryggsäckarna.
/Em

Permalink Em Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Stina

Har ett tips på fjällräven ryggsäckarna. Det är så här att folk köper begagnat typ blocket de köper inga nya o gör de det så lägger de sig på asfalten o hasar på rygg. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback