19 oktober

Sitter här och är lite glad. Har kommit in i ett bra flyt med hemtentan, och känner att det kanske kommer gå ganska bra ändå. Ska skriva om genus, klass och etnicitet i fråga ett och det är ju egentligen ett ämne som jag gillar så det kommer nog flyta på ganska bra. Synd bara att jag har så svårt att fokusera på en sak, utan gärna kör wow och tv samtidigt. För det är så skönt att vila hjärnan ibland genom att bara titta liksom. Men så ska man ju egentligen inte göra riktigt. Fast jag vet inte, känns ju som att just nu lyckas jag ganska bra ändå. Det är ju trots allt ganska lång tid tills den ska in. Men det känns ju ändå ganska skönt att ha kommit en bit och ha något att ta med sig till handledningen nästa vecka :)

Fick äntligen gruppschemat till nästa kurs att synas i konox-skiten, med lite hjälp av en lärare dock.. Men ändå ^^
Mycket enklare och lättare att se vad som kommer att komma och hur lite vi faktiskt har nästa kurs med. Känns som att det inte finns något bakslag i det hära. Verkar sjukt skumt faktiskt. Men det kommer väl nästa termin då.

Fick även godkänt på både mina individuella mål och på min reflektion efter VFT. Så jag kan ju inte vara annat än glad liksom. Känns som att allt egentligen flyter på ganska bra nu, och jag behöver inte känna mig så stressad. Dock lyckas jag ju med det ändå. Nu har jag till och med svårt att sova för att jag tänker så mycket. Eller så är jag rädd för att drömma allt jag drömt de senaste nätterna.. Suck.

Nej, nog om skolan, och nog med whine.
Jag är sugen på att skaffa en hund, eller muta pappa och hämta Limmet har inte riktigt bestämt mig för vilket jag vill mest just nu eller om det känns värt att bråka med pappa om henne. Dom har ju ingen annan gårdskatt där hemma längre =/
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback