15 oktober

Jag har för mycket tid över! När kommer bakslaget? När ska jag få mer att göra i skolan? Det känns som att snart kommer jag ha så mycket att göra att jag inte kommer ha tid med nåt annat än mig själv. Har en tenta som ska in om tre veckor, innan dess har jag två helt tomma veckor som jag inte har något schema över huvudtaget. Dessutom så är tentan på enbart 6 sidor, och det är 3 ganska små tentafrågor i förhållande till kursen. Men det känns som om jag har missat något. Och hur ska jag hitta diciplinen att sätta mig ner och skriva? Det enda jag skrivit hittils är en massa osammanhängadne stycken med saker jag vill ha med. Men jag får inte ihop det till en text. Bah!

Nej, får sätta mig ner några timmar idag och fundera vidare över tentan. Nästa kurs blir det säkert mer att göra, då kommer nog bakslaget som man bara väntar på :/
/Em

Permalink Em Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

japp lugnet före stormen vettu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback