1 oktober

Oj dagarna bara flyger iväg, trots att det känns som att dom går väldigt långsamt. Men när man väl kommer hem inser man att det snart gått en vecka till, den sista veckan alldeles själv här i Lund. Tiden har egentligen gått jättefort, fast på samma gång skitlångsamt. Hur det nu kan gå ihop. Men det bara gör det helt enkelt.

Jag får egentligen enligt sekretess skiten säga mer än att jag har praktik. Så jag säger väl de då :P Jag har haft praktik hela veckan och jag älskar det! Det är så himla kul att komma ut i verkligheten. Sen ska jag ut en dag nästa vecka med, och två veckor efter det.. Eller vad det nu blev. Nåt jag ser fram emot i alla fall, och jag är så glad över att jag valt att plugga till lärare. För det ger så himla mycket. Har gått hem och varit glad varje dag, trots att jag är helt slut i övrigt, så är jag fortfarande superglad :)

Nej, nu ska jag göra allt för att kolla om syrran har rätt i att det ska snöa i Borås området imorrn :O
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback