6 november

Lite nydesign i bloggen. Det behövs alltid. Det är liksom ny period nu ;)

Ny period som sagt, ny kurs i skolan och tentan är inlämmnad. 3 Långa veckors väntan på att den ska bli avklarad och bockad med (det vill säga rättad och klar). Men det blir den förhoppningsvis. Fast visst hade jag nog egentligen uppskattat mer om den var lite fel så att jag fick göra om lite, med tanke på att man då får lite mer kommenatarer och måste tänka om och tänka rätt. Det vore inte så kul om allt var helt super från början, det skulle nog bara bli jobbigt i längden.

Dricker lite öl för att fira att tentan är av klarad, och funderar över kallelesen till vaccinering. Torsdag nästa vecka.. Ska man eller ska man inte? Har vart så övertygad om att jag inte ska, men om det erbjuds kanske man ska offra sig för att inte sprida smittan vidare liksom..? Fast njae. Man kommer ju inte få immunitet för livet i alla fall.. Så poängen med ett snabbframtaget influensavaccin, som man inte riktigt har koll på hur det påverkar människor känns liiite riskabelt på ett sätt. Jag är skeptisk.

Nej, lite mer öl och kanske lite Wow på de. Det känns som en soft fredag.
/Em

Permalink Em Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mArtin

Men vart tog den lilla rosa färgen vägen?

Postat av: Em

Jag blidde lite trött på den. Jag funderar nu på att måla en fin liten bild. Ska bara hitta engagemanget till det. Tills dess får det vara enkelt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback