5 november

Jag är lite.. fucked. Nu är klockan en sådär mitt i natten. Och jag är hur pigg som helst.. Vilket innebär att jag antagligen kommer sova bort halva dagen imorrn.. Skit också liksom. Visst det gör kanske inget just idag, eller resten av denna veckan. Men det kommer straffa sig sjukt när jag börjar 08.15 på måndag. Hur tänkte jag där liksom?

Men vadå, jag är student.. Och jag har mycket fritid. Nu när jag är pigg kan jag ju till och med passa på att plugga inför nästa kurs. Eftersom jag känner mej klar med tentan.. Men vågar inte lämmna in eftersom jag kanske vill göra någon sista minuten ändring (det är typiskt mej för övrigt. :P).

Lyssnar på klockan i köket.. tick tack tick tack..
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback