12 november

Sitter och lyssnar på efter 10 med Malou von Sivers. Dom snackar om bloggar och var gränsen går, vad som är privat och inte. Intressant.. Hon har bjudit in Foki, Kenza och Calle Schulman som berättade om vad de skrev om och hur privat man som bloggare ska vara. Gränsen går nånstans vid familjen och förhållandet och det kan jag på sätt och vis hålla med om. Men tanken på att det finns människor som alltid disskuterar ens blogg och måste prata om det som man läst gör att man drar sig för att skriva om saker i allmänt. Jag bloggar inte alls ofta av just den sista anledningen. För jag vet själv inte vad jag vill att alla ska veta.

Hon hade även bjudit in Kissie med och hon tackade ja.. Men dök aldrig upp. Visst man kan skriva elaka saker på en blogg. Men har man ett ansikte utåt så tycker jag personligen att man ska stå för vad man tycker och skriver. Vågar man inte göra detta så är man en feg liten varelse som bara inte bryr sig om andra människor känslor och skulle kunna kallas för känslokall, ignorant och i vissa fall ganska blåst. Med tanke på huvudlösa uttalanden som människor som Kissie inte vågar stå för.

Man ska nog hålla sig till de bra bloggarna om man inte vill sitta och skratta kallt åt personer som inte bryr sig ett skit om andra. Då kan man läsa Kissie.
/Em

Permalink Em Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Stina

Hihi så roliga folk är speciellt en av bloggarna. Gissa vem...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback