10 november

Ska strax käka lite lunch. Fast jag är inte så hungrig.. men äta bör man väl göra ändå.

Borde plugga med, men jag sitter och funderar lite på allt möjligt annat istället, knåpar med lite design istället. Lånade en tills vidare.. Var inte riktigt nöjd med det vita så nu blev det vinter tema istället. Jag vill ha vinter, men då bor jag ju i fel landsända.

Nej.. lite mer om barns utveckling och förändring från hunsade barn som skulle agas för att dom var onda på 1700-talet till dagens barn som alla har typ varsin dator med stressande föräldrar som känner att dom inte alls har tid med sina barn, även om människor i västvärlden aldrig nånsin tillbringat så mycket tid med sina barn som de verkar göra i dagens läge. It's really intresting! :)

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback