4 maj

Började skriva igår, men jag blev aldrig klar eftersom jag fastnade i annat. Satt och funderare på vad man ska göra med livet och på vilket sätt man ska tackla saker som inte blev som man ville. Fast just nu borde ja inte ens tänka på de. Har ganska bra och jämt flyt för tillfället. Skönt att det känns positivt nu.

Mål: ta 15hp, resten jobba.

Jag är nästan där med. Så jag ska inte vara alltför negativ emot det. Annars löser sig nog det mesta ändå. Jag måste egentligen inte göra något som jag själv tycker är jobbigt. Vilket känns himla bra de med.

Ska bara hålla tummarna för att saker har samma flyt i fortsättningen med. Imorrn ska jag i alla fall jobba hela dan. På onsdag ska jag nog till skolan och åtminstone vara med på gruppgrejen.
Nu ska jag fortsätta åka tåg.
/Em

Permalink Em Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Stina

vi saknar dig allt, jag gör i alla fall


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback