7 maj

Sitter hemma i Borås. Har snart vart hemma här 5 dagar, käns ovanligt konstigt att ha så mycket tid för mej själv på samma gång som det är lite skönt att bara kunna vara sig själv, vakna när man vill (även om ja vaknar fem i halv nio varje morgon) äta när man är hungrig och allt det där man annars bara gör när man är ensam :)

Har skrämt igång min gamla dator eftersom laddaren till min bärbara gick sönder och för tillfället är det inget bra tillfälle att köpa en ny, typ. Kanske borde investera i en helt ny bärbar dator istället. Anyway, min gamla dator funkar ganska bra även om webläsaren är trög i starten. Men sen flyter det på rätt så bra.
Har till och med lyckast skrämma igång ett program jag itne kört på den här dator sen hösten 2006, dvs Wow. Jag är nästan fascinerad över att det funkar efter 24h installation xD
Inte för att jag fakstikt känner för att spela, men känslan av att vinna över tekniken är ganksa nice i sig :)

Eftersom sladden till min bärbara dator har gått sönder så har det blivit ganska mycket annan tid över. Men kaoset här hemma verkar liksom gå åt helt fel håll, det blir bara värre och värre, högar här och högar där. Sortera hit och slänga dit. Men när man är klar så blir det nog inte så helvetes jävla mycket kvar vilket jag kommer vara oerhört stolt över att jag minskat ner alla saker som inte betyder nåt, saker jag fått av typ mormor som jag ändå inte har nån användning för. Man ska inte säga de, men man borde verkligen tackat nej från början eller snällt sagt ja och kastat de när dom gått. Men neeej då, så elak är inte Em inte.
"Tack så mycket, det kommer jag nog få anvädning för nån gång.. eh.."

*snällt lägga de i högen med onödiga grejjer*


Nej, jag har ingen topp dag idag. Ovanligt sliten. Tidig nana dax idag kanske?
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback