28 maj

Nu känner jag att jag måste bryta mot trenden att skriva mitt i natten. Man kan ju inte alltid göra likadant hela tiden, eller hur? :)

Egentligen skulle jag flyttat alla mina saker hem till pappa idag, i väntan på flytt vidare, men eftersom det riskerade att bli ösregn (som vanligt när det gäller Borås) så flyttade vi det tills nästa vecka då jag i alla fall kommer att åka hem för att fixa lite åsådära. Så nu sitter jag här, vakande för precis en halvtimme sen, vet inte riktigt vad jag ska göra idag.

Funderar på att gå en sväng till stan och köpa dom där byxorna jag har velat ha typ hur länge som helst (kanske i fyra veckor ungefär), men det är änså länge bara funderingar. Ska nog i alla fall dra och lämmna tillbaka lite filmer på hemmakväll, så man inte får nån sur förseningsavgift :P

Mitt liv är ganska händelselöst just nu :(
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback