24 maj

Ny favorit:
Blogga mitt i natten.
Jag har börjat att gilla de. Vet inte varför, men det kanske är för att det alltid är så lungt då. För att man inte har någon/några omkring sej hela tiden och man får tiden att reflektera. Har spenderat kvällen med film och popcorn typ, å lite mario galaxy med och sånt där, slappat som jag inte gjort på en lördag de senaste året känns de som. Jag har alltid nåt för mej på lördagar nuförtiden (men det är nog bra egentligen). Men det känns ovanligt att inte ha nåt alls planerat, fast skönt med. Skönt att bara kunna sitta här och slappna av. Och veta att saker och ting bara ÄR bra liksom :)

Jag tänkte egentligen inte skriva nåt vettigt alls, men jag sitter fortfarande (jag har tänkt på det nästan i en hel vecka nu, konstant) och funderar på det där konstiga påståendet som jag hört en gång:
Den första kärleken är den som man alltid kommer komma tillbaka till.

Jag funderar på vilket sätt, reflekterar man? eller är det den personen man kommer "end up with"? Intressant är det i alla fall, finns nog många teorier om det där :)

Snart är maj slut å då börjar sommarmånaderna! =)
/Em

Permalink Em Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jossan

Sommar, redan? Tiden flyger verkligen iväg ... !

Postat av: Stina

påståendet kan jag tala om för dig, den personen kommer ALLTID komma tillbaka i minnet o man jämnför omedvete eller jag gör. inte nyttigt alls. men han finns där i tanken


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback