22 maj

För de som läser och ännu inte förståt det, så ska jag flytta. Det är därför det blir så långt mellan inläggen för tillfället. Det är ganska mycket att göra och mycket att tänka på. Har slängt så mycket saker att jag snart inte tror att jag har något kvar, men några flyttlådor har jag fått ihop. Sen är jag ju sämst på att organisera eftersom att människorna jag ber om hjälp svarar 15 olika saker på samma fråga vid olika tillfällen, känns ju lite dumt att ens försöka då. Men va sjutton, på nåt vis måste det ju bara gå tillslut eller hur? Envis som jag är får jag väl stå på mej mot övermakten (dvs min pappa :P)

Annars har jag spenderat den här veckan med att förbanna västtrafik och jobba, vilket har funkat ganska bra. Dock är ju truckskor som alltid de sämsta skorna att gå omkring i på ett lager med betong-golv, men har man inget val så har man inte. Då får man komma hem där på eftermiddagen och sätta sej ner och bara känna värken i vaden och hälen komma krypande. Dock är det ju pengar som känns ganska värt att få, så jag är rättså glad ändå :)
Den nya timlönen är heller inte helt fel :)

Sitter och lyssnar på riskspelarnas snack i köket, har spelat massa SuperMario Galaxy på wii ikväll, det är ganska kul. Bra tidsfördriv om inte annat, och skönt att göra efter en drygt 3h lång tågresa ner till Lund (lite snabbare än vanligt, men inte tillräcklilgt för att inte vara seg när man kommer fram).

Nej nu är jag ganska trött, seg om inte annat. Och slutwhineat för den här gången.
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback