17 maj

En vecka i Lund nu. Mysigt värre är det. Saknar dock lite hemmifrån, men inte så mycket att jag längtar tillbaka direkt. Men imorrn ska jag ta mej hemmåt en stund igen. Packa mer och mer. Snart kommer det bli tomt i Borås, men mycket till hålrum kommer jag nog inte lämna efter mig. Det är nog bara att inse. 
Ska bli så himla skönt när allt är gjort och man kan låsa dörren där en sista gång, jag bara längtar till den dagen. Dock kommer det nog kanske inte ens ske förräns i augusti, men va fan. Ända tills dess så kan jag njuta av sommaren och bara det är mysigt och fint nog :)

Veckan har gått fort och flugit förbi, med essä skrivning, städning, storhandling för första gången i mitt liv inte ensam(!!) Känns otroligt bra. Det kan bara bli mer positivt känns det som. Trotts att jag har egan issues en gång i månaden som jag inte längre fattar hur jag ska styra, inget verkar funka. Jag blir bara arg arg arg, men sån tur är vet jag när jag känner mej sådan så jag kan ju säga ifrån, men det känns konstigt. Ska låsa in mej själv nästa gång tror jag, enda lösningen :P

Det var lite halvgaming kväll med lite halvutgång igår, mycket trevligt. Trotts att jag blev trött och inte drack nånting nästan. Men spela roll liksom, jag hade kul ändå :)
Just ja, Norge van eurovision igår. Jag gillar den låten, Grattis! Dagen innan 17 maj å allt ^^

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och kanske gå ut en stund i det sköna vädret?
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback