11 maj

Dagarna går, veckorna är ganska långa numera. Gör inte så mycket, väntar på att livet ska ta en annan väg, väntar på att det ska bli juni. Ungefär.
Skrivit essäutkasst idag, det blev minsann ganska okej om ja får säga de själv, jag är ganska stolt över det jag skrivit, men man ska väl inte vara för säker, kanske är helt uppåt väggarna fel, vem vet?

Sitter och önskar att tiden kunde gå liiiiiite fortare än den gör, men det blir snart kväll i alla fall. Funderar på att kanske beställa lite böcker så man har lite läsning i sommar. Kommer bli ganska trist om man inte har nåt kul att läsa. Palla mer kursböcker liksom. Har kommit tillbaka in i en sån där mala genom böcker period igen. Nå förslag på nån bra bok att läsa kanske?

Nej ska väl återgå till det jag gjorde innan ja skrev några rader.
/Em

Permalink Em Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jossan

"Låt den rätte komma in" :D

Postat av: Stina

Grupp pyskologi MOHAHA

Postat av: Em

Hahaha, grupp psykologi ska jag ha som lite lätt sommarläsning ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback