Changes.

Svart hårNär jag bestämt mej för att det skulle bli röttPrecis ett tag efter första blekningen

Det här är frörndrigen jag genomgått de senaste ett och ett halvt året (lite konstig svenska). Från svart via rött till blondin. Vilken färg passade jag bäst i? ^^
Jag har själv svårt att tänka mej att det har gått såpass kort tid som det har, men tiden går ju fort när man har roligt sägs det och det är kul att förändra på sig lite, leka lite med utseende och stil. Det gör en till en unik person, trotts att man i slutändan allt som oftast ändå liknar många andra. Alla människor har sin unika stil att använda kläder på, och alla människor är olika. Det märker man jämt och hela tiden.

Jag tänker tilbaka på alla människor jag träffat, vänner som jag haft och som gått förlorade, eller som helt enkelt bara slutat vara där. Vänner som bor långt borta, som jag saknar ofta och vänner som jag flyttat ifrån. Det är alltid många tankar kretsar i dom banorna. Jag är social av mej, men jag har inte behovet av att jämt umgås, ibland räcker det med lite msn:ande.

Men jag saknar folket i Kumla/Örebro trakterna så jag bara måste dit och hälsa på snart. Nu kan jag fanimej inte skjuta upp det mer, när det gått över ett år sen jag var där sist. Jag är en hopplös vän som bara gör massa andra saker, det måste bli bättring på det hära! :)

Nu när man befinner sig i Lund så är man ju ännu längre bort de som står en närmast, dock är jag mycket närmre Sandra. Men just nu jobbar hon massor =P

Nej, nu ska jag sätta mej ner och göra nåt annat, läsa om lite maskuliniteter kanske.
/Em

Permalink Em Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jossan

Blond! Du ser inte riktigt ut som samma person som i mörkt hår.

Postat av: Therese

Hej tjejen! Jag tycker du passade skitbra i mörkt hår! Men jag kan ju inte avgöra vad som är "mest du" efter en date...och du är fin i det blonda med. Vad har du för hårfärg från början? kram

Postat av: Em

Jossan: Jag är nog en lite annorlunda person när jag har haft mörkare hår. Men man saknar ju det man inte har :P Jag trivs ganska bra som blond, men jag gillar förändring ^^



Therese: Jag har såkallat "råttfärgat" hår ifrån början, men det drar åt det rödblonda/cendre-aktiga om det får vara orört. Men man blir nog skadad av att färga håret flera gånger för man ser hela tiden utväxten och tänker på hur hemskt det ser ut :P

Postat av: stina

blond helt klart som du e nu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback