Sommar och sol

Den här helgen har varit minst lika kul som alla de andra jag spenderat hos och med P. Lägenheten känns mer och mer som mitt hem och nu är mina personliga tillhörigheter här, och de saker jag hade i mitt kök, som verkar vara mer i vägen än användabara ibland när det känns som att det bli överfullt i kökslådor.
Men va sjutton gör de om man har 2 eller 3 vanliga deciliter mått? Då kan man ju tappa bort ett och ändå ha två kvar. Mycket praktiskt tycker jag! =D

Fredagen spenderades med god grekisk mat (i förberedande syfte för kapten stavve) och filmen Baksmällan som var helt sjukt rolig :) Den rekomenderar jag starkt alla att se. En inte helt förutsägbra komedi =)
I lördags så var min familj här, och det var trevlig. Vi åt god mat, jag fick mina saker som stått hemma hos Pappa ett tag. I start feel more and more like im home :)
Dagen idag såpenderas på LommaBeach. Varmt och trevligt. Trots all sand som blåste på en.

Nu sitter jag här och testar skriva på min nya dator och det verkar funka bra.
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback