Nyinflyttad!

Nu så, håller ja som bäst på att göra mej hemmastad hos min sötnöt :)
Känns himla bra. Äntligen är jag här i Lund på riktigt. Liksom, inte behöva tänka: jomen ja måste hem och jobba eller jag har skola eller annat. Nu kan jag välja själv när jag ska åka och hälsa på i Borås med omnejd. Det här borde firas, det här är stort ^^

Jag som längtat bort från Borås ända sen jag flyttade dit när jag var 17, det känns som väldigt längesen, och galet mycket har hänt på den tiden. Broar har man bränt, nya kontakter har man knutit,  många gamla människor har försvunnit. Nya och bättre/trevligare har tillkommit. Men det är väl så livet ska vara. Man kan inte gå omkring i gamla rälsspår hela sitt liv. Då blir man nog tillslut en tråkig person, som inte gör annat än man alltid gjort i hela sitt liv om och om igen. Det är ju inget jag har lust att sträva efter :P

Nej, nu är jag glad. Och på onsdag har jag nåt att göra här nere med :)
/Em

Permalink Em Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: emelie

guuud vad skönt för dig att slippa borås!

hoppas det kommer gå jättebra nere i lund, håller tummarna för att du kommer att trivas.

kram kram! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback