Flyttstädning = Done

Sitter och tittar ut, nej men se det regnar. Glad att jag är klar med allt som ska flyttas :)
Ska endast damsuga en gång till imorrn innan jag drar till kusinens studenfirande. Känns som att det har gått undan med städandet. Jag känner mej helt stolt över mej själv, trotts att mina händer blivit snustorra (en aning irriterande). Dock känns de som att de kan vara värt det faktiskt.

Lyssnar på mixmegapol borås, och det kommer jag lätt sakna när jag flyttar härifrån, kan ju lyssna över nätet.. Men i alla fall. Trist liksom. Dom är ganska roliga där ^^

Nej nu ska jag mest vara stolt över att jag städat färdigt och lyssna på introtävlingen å vänta på att pappa ska sluta jobba så ja kan åka till Roasjö och sova =)
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback