8 juni

Idag har varit en seg dag. Jag har gjort mycket mindre än jag hade planerat. Jag hade tänkt promenera bort till botaniska trädgården här i lund och ta reda på vart jag ska på onsdag och på fredag. Men så långt kom jag aldrig. Jag kom knappt ut mer än på balkongen lite innan när jag kollade till mina blommor. Ska nog köpa lite nya och plantera om. Kryddträdgård kanske.
Imorrn får jag verkligen ta mej ut i alla fall.
Jag vill förresten köpa mej en kamera. Jag saknar att ha en.

Jag har dock fått gjort en hel massa idag. Städat, diskat, hämtat upp klädhängare från förrådet, hängt upp mina kläder, plockat bland mina böcker och viktiga papper som jag har haft liggande i en stor hög ett bra tag nu. Kändes som det var värt det. Har även plockat undan en del av mina väskor. Kändes som att det va ivägen.

Sen blev jag helt slut och kände mej jättedeppig. Upptäckte att det snart är dryg kvinnovecka. Och ja.. vad ska man säga. Orken och energin bara gav upp liksom. Nej, borde rycka upp mej, men bläää.

Whine, whine.. Det får vara så ibland säger dom som vet.
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback