3 juni

Står upp vid en byrå och bloggar.. lägenheten är så gott som tom redan. Känns konstigt, underligt att flytta härifrån. Har bott här i lite mer än 2 år och nu ska ja lämmna den här stan bakom mej och inta en annan. Kul, men lite skrämmande. Men det måste ju vara lite så för att det ska bli bra, tror jag. It is gonna be nice =D

Ska städa lite mer, men jag har ingen mer ork just nu, kanske ska sätta mej ner och ta det lungt lite.. det står massa saker som ska slängas mitt i rummet, men ja kan damsuga vid duschen, men det kommer ju gå fort liksom. Det kommer bli tomt när vi drar hem de stora möblerna på släpkärra i eftermiddag, så kanske behöver ja inte städa så mycket på fredag. *håller tummarna* då kan jag hoppa iväg till svenljunga och kolla på kusinen som tar studenten ^^
Man blir alltid så nostalgsk omhu roligt man hade på studenten när andra tar studenten =)
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback