12 juni

Vilket oväder. Regnet bara öser ner. Å de här ska jag ut i sen.. Hjälp!
Kan ju trösta mej med att det förhoppningsvis lungnat ner sig till tjugo i ett. *hoppas hoppas hoppas*

Jag har som sagt börjat läsa genusvetenskap nu. Ska iväg på seminarie om en bok 75%av klassen inte fått tag i, göra bra. Och jag får min på måndag/tisdag nästa vecka. Hur som helst är det jätteintressant och verkar jättekul. Och det känns bra att jag valt att göra det i sommar, för då kan man på sätt och vis ta det lungt och slappna av och komma tillrätta här i Lund.

Det känns som att jag har en del jag måste fixa idag i ösregnet. Ska leta födelsedagspresent till P och sen ska jag hämta två bokpaket med kurslitteratur och lite andra sommarläsningsböcker långt bort. Dom har ju inte direkt utlämmningställen nära här där vi bor :( Sen ska jag handla och fixa lite andra smågrejjer. Men motivationen sviker lite när det blåser skitmycket och regnet bara öser ner.
Dessutom har min lilla tomtatplanta blåst sönder på balkongen, så jag har sorg :(

Nej frukost ska jag tvinga i mej nu.
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback