9 juli

"Glider runt i Halmstad." För att citera mitt egna uttryck på Facebook. Känner mej ganska sliten nu. Blir det efter intensiv dag med min familj. Längtar mest hem till P, men dit får jag ju komma imorrn. Så det känns ju ganska lungt iaf.
Kommer tyvärr hem sent så det blir ingen öl med Stina, lite surt. Men vi får hitta en annan dag helt enkelt :)
Hoppas att jag lyckas sova nåt mer inatt, även om jag vaknade typ 35ggr och sådär lyckades jag ändå stanna kvar i sängen till halv tio. Vilket är ganska bra för att vara mej när det kommer till att ligga och dra i sängen några timmar (händer typ aldrig, för jag är av den rastlösa typen för det mesta)

Var iväg och kollade på lite kläder idag, jag och Simon gör ett great shopping team. Köpte en skjort-tunka liknande sak, sådär tun och inte sitter alltför slimmat, liksom. Som jag gillar men som ja vet andra inte uppskattar lika mycket, men den är skön och den ska defenitivt med till Grekland. Perfekt för varmt väder :)

Börjar bli ganska så trött nu, helt slut i huvvet. Lite jobbigt att försöka fokusera och läsa det jag själv skriver. (då börjar man bli ganska trött) men jag tänker skylla på att jag sitter på altanen med bara värmeljus som lyser upp eftersom alla helt plötsligt skulle kolla på tv, på Dirty Sanches show eller vad det nu heter. Personligen anser jag att det programmet borde läggas ner för det får människor att må illa, men största delen av min famlij är av motsatt åsikt och skrattar åt när andra människor gör sig illa på tv, med flit.

Hoppas på lite sol imorrn så ja kan sola magen, den känns lite blek ^^
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback