5 juli

En till av årets sommarveckor är lagd till handlingarna. En mycket bra vecka med massor att göra och värme. Ibland till och med lite för mycket värme. Men man ska ju inte klaga på solen :)

Idag är jag helt seg efter party igår, och just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. Luktar jättegott!

Hemtentavecka i veckan som kommer. Sjuuukt segt. Vet inte vad jag ska skriva mer. Har svarat på en fråga. 2 more to go liksom.

Nu ska jag sluta tråka ut de få läsare jag har med mitt liv.
/Em

Permalink Em Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jossan

haha, bra att du ser det positivt :P

jag läser iallafall. oavsett hur tråkigt du tycker att du skriver.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback