12 juli

Om en vecka sitter jag softar i Grekland och njuter av solen :) Jag börjar verkligen längta nu!

Fick reda på att jag kom in på lärarutbildningen på Malmö Högskola! Jag är så JÄVLA GLAD för de!!  =D Hela hösten safead, och jag behöver liksom inte gå och oroa mig mer för om jag kommer in eller inte. Det känns så himla skönt :)

Just ja, världens fest här igår. Fy sjutton vad drygt det blev att städa. Redbull överallt, till och med i godisskålan. Nej, fest är kul, men man behöver ju inte överdriva de så mycket. Man kan ju festa på en normal och vuxen nivå även om man festar liksom. Dräggighet undanbedes hädanefter. Och mattkastning. Annars var det himla kul :)

Nu ska jag försöka glömma att jag skrivit klart min tenta och att den ska lämmnas in imorrn. Känner inte riktigt att det kommer gå min väg med den. Men jag har gjort ett försök, och har jag gjort något fel så får jag väl ändra på det tills omtentan lite senare i höst. Tänka positivt är mitt nya motto! :P
/Em

Permalink Em Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

försökt att säga till dig iett halv år att man ska tänka possitivt

Postat av: Jesper

Ha det bra i grekland! jag vill också åka och softa någonstans :D

Postat av: Em

Tack så mycket! Ska tänka på er alla här hemma i Sverige när jag ligger med min drink i handen på beachen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback