1 juli

Ooh, redan onsdag. Veckan går fort när man har mycket att göra. Och varmt är det fortfarande och det gillar vi, eftersom jag kan göra vad jag vill på dagarna ;)

Igår tvinga P med mej ut och springa. Helt galet. Jag har inte sprungit på evigheter, men jag är faschinerat över att jag klarade de. Haha, höga tankar jag har om mej själv ibland ^^

Min nya dator funkar bra.. Om nån undra. Det är en HP Pavilion DV6-1140eo.
Så här ser den ut btw ->

Himla bra med ny dator. Skön att skriva på och bra och lagg fritt när man spelar wow ;) Men sen är den inte så varm som min gamla dator, så man bränner sig inte på den på samma sätt. Vilket var helt hemskt med den gamla.

Nej nu ska jag fortsätta lyssna på sommar musik och njuta av sommaren.
"Oh, boy!" =D
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback