7 december

Får skriva fort innan jag måste springa till bussen för att åka till praktiken. Den här veckan har jag nåt som måste vara gjort varje dag. Det känns helt galet stressigt, och ovanligt :P

  • Måndag (idag) ska jag på praktik, hålla i lektion (julpyssel) och så ska jag jobba efter det. Så jag kommer vara hemma vid 18.00 typ. Heldag alltså.
  • Tisdag har jag skola hela dagen (ovanligt) börjar 08.15 och slutar nån gång efter två kanske (om allt flyter på som det ska), måste fixa en redovisning tills på fredag, om skönlitteräraböcker med uppväxtvilkor eller dylikt.
  • Praktik igen. (Mycket praktik för tillfället, dock sista för terminen på onsdag)
  • Torsdag, ledig, typ. Ska skriva en reflektion av mina praktikmål som jag satte upp i början av terminen, ska vara inlämmnad kl 12.00 ungefär. Beror på när man räknar att "Lunch" börjar. Så om jag ska hinna med det måste jag gå upp ganska tidigt, vilket öppnar för att jag kanske hinner med lite julklappsinköp också.
  • Fredag först så är det redovisningar och sånt i skolan till 12.00 sen ska jag hem och vända och åka till Malmö igen.. För att delta i en julfest på kvällen. (Det känns ganska  för övrigt ganska drygt att behöva åka fram och tillbaka till Malmö två ggr på en dag)
Sen är min planering slut för denna vecka.. Så vad ska vi förgylla helgen med? :)
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback