17 december

Försöker att låta bli att blogga just nu, eftersom det för det mesta hade blivit ett deprimerat inlägg om hur skit december är. Men nu känner jag att jag måste skriva lite om hur mysigt det kan vara med december också. Speciellt när det väl blir kallt och snö som det är nu. Visst, det är olika typ av kyla ju längre söder ut i Sverige man kommer, men det är ändå mysigt och man får/känner den där välbekanta julstämningskänslan komma smygande. Antingen man vill eller inte.

Har shoppat klart nästan alla julklappar nu och jag är faktiskt ganska nöjd, känns som att det kommer att bli bra och att de flesta kommer bli glada, hoppas jag i alla fall :)

Och "jullov" har jag med fått, även om det är meningen att jag ska plugga till en tenta som jag har den 13 januari. Men det kommer nog gå bra det med, känns som att saker och ting kan flyta på ganska bra, för skulle julstämningen bli alltför mycket och alltför påfrestande så kan jag ju alltid fly undan med ursäkten "jag måste plugga inför min tenta", det känns faktiskt ganska bra :D

Nej, nu ska jag inte tråka ut någon mer med mitt prat om det här. Undviker som sagt att blogga lite för tillfället. But i will be back later on, like next year :)
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback