1 december

Bloggar från sängen, är så sjukt förkyld att jag egentligen inte ens borde tänka med den huvudvärk jag har känns det som för tillfället.

Men det börjar bli så tråkigt att ligga här liksom. Har legat ner still typ hela dan förutom när jag gick iväg till hemköp för att köpa mer näsdukar.. Och då trodde jag att jag skulle dö av köld (tyckte det var sjukt kallt ute) dessutom var jag helt slut när jag kom upp till lägenheten igen. Kändes som att jag inte klarade av någonting.

Ganska kass start på denna veckan med andra ord. Man får hoppas att den blir bättre.. Ska ju ut på fältdag på fredag så jag får väl se till att vara frisk då om inte annat. Sen har jag ju egentligen skola både imorrn och på torsdag så jag borde ju verkligen ta mig dit. 2h ska man ju orka eller hur?

Nej.. kanske borde gå och lägga mig så att jag blir frisk nån gång denna veckan.
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback