Idioti?

Jag är chockad, jag är förvånad och framför allt vet jag inte vad jag helst vill säga först. Jag blir så jävla förbannad när människor inte tänker sig för vad dom gör. Att alla har en framtid och man ska tänka sig JÄVLIGT noga för innan man tar stora beslut som kommer att påverka ens livssituation. Det är så jag vill skaka om människor som inte tänker sig för. Som bara gör, och tala om för dom att deras beteende uppfattas på ett visst sätt och att man ska sätta tanke för handling när det gäller stora frågor om en själv och om det liv man vill bygga upp omkring sig.

Som jag sa innan idag till S:
"Djur kan man sälja och bilar kan man göra sig av med på ett eller annat sätt. Men ungar.. dom är bestående och man kan inte göra det ogjort eller ångra sig om ett år. Då är det försent och ens tid som ung och fri utan ansvar för nån annan än sig själv är över." 

Visst det låter hårt och det är hårt och jag menar de, och jag vet fortfarande inte vem eller vad jag vill vara mest arg på. Ansvarslösheten eller på en person.
Jag vet att jag låter helt galen och kanske snackar emot mina egna åsikter, men det skiter jag i för nu beter sig människor som white trash. Och det gör mig verkligen skitarg.

Dessutom vet jag att jag inte varken ska lägga mig i eller bry mig. Men jag kan inte bara vara tyst jämt.
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback