Helvetes moshpit.

Jag blir så trött. Här ska man gå på 1 konsert på Malmöfestivalen. En enda, åså vill man vara där och lyssna utan incidenter.. vilket man också räknar med att det ska vara.

Dead by April, dom suportar tydligen moshpits. Så nu sitter jag här hemma med skitont i högersida precis jämte bäckenbenet vid mjälten. Jag blev hämtad av (förr all del trevlig) sjukvårdspersonal inne vid spelningen och uttagen utanför. Tillsag att man inte ska vara i en moshpit (jag var aldrig i den, jag var påväg därifrån eftersom den kom allt närmre) och en bussbiljett hem fick jag med. Men jävla idioter dom där som skapar sånna moshpits. Fy fan.

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback