9 augusti

Lördag. Utekväll för de flesta. Själv vill jag bara vara hemma, helst med dej. Men du var full så du måste med ut, annars vart de ju ingen ide att du skulle druckit dej full ifrån början, sa du. Jag vet inte..

Allt som började så bra, slutade med att bob spillde ner mej och köket med svartavinbärs blandad vodkaredbull. Kan inte vart gott. Så jag valde att stanna hemma och städa. Jag vet inte om jag valde rätt, men jag kände att utekväll i malmö hade blivit för mycket. (ibland känner jag mej alltför vuxen).

Nu vill jag bara sova så att jag mår bättre imorrn. I am sad.
/Em

Permalink Em Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Therese

Blää... lät inte som något roligt slut på kvällen:( Hoppas ni fick rent efter Bobs utsvävningar. kram och tack för senast!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback