4 augusti

Det var ett tag sen jag skrev. Har inte riktigt funnits tid till att skriva. Har nog heller itne känt att det jag velat skriva ska kommer ner på ord på papper för alla. Har varit lite halvnere i en vecka nu, men det börjar nog så sakteliga ändra på sig till det bättre. Vart så skönt idag att komma iväg och göra lite skolarbete. (Hade onlineseminarie om Sexuality). Det var kul och intressant. Vi skrev massor och hade massa bra idéer, så duktiga var vi minsann! :)

Sen sitter jag och känner ganska stor ångest inför papert som ska in den 28 aug. 6-8 A4-sidor. Det är sjuuukt många. I och för sig så går det säkert att få ihop en del, men ändå.. Man känner liksom hur tiden bara rinner iväg när man vet att det är så mycket som ska skrivas och så lite tid egentligen. Usch och Fy! Men men, jag har en bra bok att skriva om så förhoppningsvis så kommer det bli jättebra tillslut. Så jag får ett godkänt på kursen och har ytterligare 15hp att korta ner min studietid med.

Ah, well.. det är tisdag idag, och imorrn ska vi nog åka till Köpenhamn om jag inte missuppfattat planen.
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback