22 augusti

Tröttheten smyger sig på. Det spelas boardgame i köket, Mutant Chronicles. Undra om det verkligen är så kul som dom påstår därute? Jag vet inte.. Men det har spelats i 5h nu lite drygt och kul tror jag faktiskt inte att det är.

Sista dagen på genusvetenskapen idag. Lite trist.. Det har varit kul och intressant.. Massor har jag lärt mig och på nåt vis så ser jag mig själv och världen runt omkring lite annorlunda. Men å andra sidan så fort man lär sig något nytt ändras ens syn på världen lite grann. Även om man själv aldrig märker de förräns den ändrats mycket. Det har jag kommit på, typ igår ^^

Men den riktiga skolastarten i Malmö kommer alltnärmre. Stormsteg, dagarna bara flyger förbi.. Lite nervös, förväntansfull börjar man bli. Hoppas verkligen att det blir bättre än i Borås. Ifs, så kan inget vara sämre än Lärarutbildningen på Högskolan Borås (förkortas förövrigt HB, vilket är lite roligt).

btw, Sveriges insatts i Friidrotts VM var helt värdelös.
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback