21 april

Sitter på föreläsning. Om att kommunicera egentligen tror jag. En typ av förberedlse inför våran essä vi ska skriva om ett par veckor. Känns bra att dom ger sånna här föreläsningar, men det är rätt dumt att dom laget ett 3½h långt pass nu. Man kunde liksomm delat upp de i två, men nej då.. så bra kunde vi inte haft det. Jag tycker att det jag lyckas lysna på är ganska intressant, men jag pallar inte höra på allt. Det gör ingen. Försöker skriva ner det jag vill komma ihåg, men jag vet inte om det fastnar ändå.

Ska jobba idag och det ser jag väl både fram emot och avskyr på samma sätt. Men det är 1000 spänn för 3h, så ja ska väl inte whina för mycket på de. Men det är inget man känner för att göra liksom. Laddar min ipod nu underföreläsningen så jag har nåt att lyssna på under tiden.

Nej lite rast och nåt ätbart kanske? Lite mer kaffe så jag pallar dan. Sov väl en fem timmar inatt. Sover helt sjukt dåligt när jag är hemma. Men det kanske beror på något på att det är matteredovisning på torsdag och jag är nog nervös, omedvetet. Är helt osäker på om jag ens gjort rätt, men det vet jag egentligen att jag inte har eftersom hela tal i gund och botten handlar om att förstå hur mycket varje siffra är. Och ska man introducera det för förskolebarn typ så kan man ju inte vara mer avancerad än jag redan varit.

Nej, kanske ska ägna mej åt själva föreläsningen nu?
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback