15 april

Har varit helt trött de senaste dagarna, hur mycket jag än sovit så har det inte hjälpt liksom, å idag vaknade man med ont i halsen och spränghuvudvärk. Lyckat liksom, typ inte. Aja, kurera kurera. Äta frukost kanske? Det sägs ju vara ett bra sätt att starta dagen på. Så det ska jag nog göra. Kanske inte blir så kasst som det känns just nu isf.

Sitter och patchar wow atm, känns ju sådär lagom geekigt. Sa ju att jag skulle sluta, men det verkar som att det giftet satt sina spår, spelar dock inte ens hälften så mkt som jag har gjort för nåt år sen, men i alla fall, jag sitter där ändå när jag känner att böckerna i skolan är mej övermäktiga eller när jag behöver koppla bort omvärlden ett tag. Det är så skönt att liksom kunna ha de så. Det är inte alla som har de så bra liksom, och kan koppla bort så lätt

Annars rullar väl saker och ting på, skickade in papper igår till MAH skickade dessutom in nya högskoleansökan med. Så nu är det bara att hålla tummarna att allt går vägen och att saker och ting flyter på precis som jag skulle vilja hoppas att det gör, och att jag snart slipper tänka på gården hemma hos pappa med. Det känns så himla skönt.

Nej, lite frukost och lite tv kanske?
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback