Fredag 3 april

Solen skiner, livet kan inte bli bättre. Vart ute på en en och en halvtimmes promenad. Skööönt, passade på att slösa bort pengar jag egentligen inte har, på lite nya kläder. Suck, jag måste sluta ägna mig så mycket åt att köpa kläder (åtminstone när jag har tråkigt, det är en dyyyyyr hobby när man är fattig student). Anyway, behövde i alla fall en ny vårjacka, och det hittade jag faktiskt en så det är ja glad för, köpte ett par skor med, jättesöta, men kanske inte det bästa för plånboken, men det är värt. Nudlar resten av månaden here i come ^^
Så här ser min nya jacka och skor ut :)

Nej men skämt åsido, det är skadligt i längden, men jag får lära av mina egna misstag. Måste jobba lite nu så jag får lite extra pengar kanske :P

Igår tog jag tåget ner till Lund, kändes som att det var evigheter sen jag var här, trotts att det bara var en vecka sen. Men det är alltid lika mysigt att komma ner. Hade jättetrevligt sällskap ner med. Vi snackade om allt ifrån sjuka saker vi gjort, till varför man matar olika djur med olika typer av hö, samt giftet rockagill som vi inte kom på först vad det hette, men efter många om och men ringde vi en som hade lite mer koll än vi ^^ Det enda tråkiga var att tåget var hela 20 min försenat för att det skulle koppla på massa extra vagnar i Helsingborg, men jag kom ju fram och fick goood mat tillslut :)

Nej nu ska jag facebooka lite sen ska ja läsa lite i avhandlingen "Sju barn lär sig läsa och skriva". Visst låter det kul?
/Em

Permalink Em Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jossan

Snygg jacka!! Ser ut som en jacka som jag med skulle fastna för. Det enda dock jag hade reagerat på är färgen.. Svart blir så varmt när solen ligger på.

Postat av: Em

det finns ju inga färger som ja tycker att ja själv passar i, testade en begie men de va defenitivt inte min färg. Och vitt skulle ja ha svårt att hålla rent. Då får de vara en svart som man kan ta av sej om det skulle bli alltför varmt ändå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback