Bakslagens dag

Wow, dagen började inte kul. Det kändes som ett slag i magen när man får ett telefonsamtal från MaH om att man inte alls kan tillgodräkna sig de poäng man läst. Det spelar liksom ingen roll om man är klar eller inte. Varför skulle man ens skicka in ett sånt papper? Hade dom kunna säga så med en gång när man frågade, jag dubbelkollade till och med allt jag fick reda på och ändå så blir det fel. Måste ju säga att felet inte ligger hos mig i alla fall. Men jag blir så jävla arg och ledsen för att de först och främst säger en sak sen är det inte så och nu känns det som att jag slösat bort en hel vår på att plugga helt onödiga poäng i Borås. Jag kan inte använda dom till någonting, jag kommer inte få någon förtur, jag kommer i alla fall få börja om från början.

Klarar jag 15hp så kanske jag slipper första kursen på 10v i höst, men vad sjutton har jag för nytta av de? Jag har ju inte direkt nåt annat att göra heller för tillfället, och liksom planera för att man kanske slipper det går ju inte. Man kan ju inte fixa ett jobb där man kanske kan jobba i dryga två månder, om det är så att de på MaH anser att jag kan få den dispensen. Helt fuckat.

Får väl plugga lite med ena ögat och jobba lite så kanske jag pallar dom sista 5½ veckorna. Omotiverat.
Hur som helst. 400 sökande, 280 platser i Malmö. Jag har ganska stor chans i alla fall.
/Em

Permalink Em Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Stina

Vi får håll ut vännen, sitter i samma dö läge lixom. Men vi får stötta varandra.

kram ha det så kuligt där nere längtar tbax


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback