27 april

Det var ett par dagar sen jag skrev. En hel helg har gått, eller snarare; ännu en helg har gått. Det beror ju lite på hur man ser det. Ska snart ställa mej och fixa lite mat åsånt där vanligt nu när jag roat mej hela dan med att plugga inför omtentan, å tränat på SF4.

Jag vet att jag hatar det där spelet, men jag kan inte låta bli att försöka. Jag har slutat bli så arg när jag spelar så det är lite som terapi med. Man lär sig att kontrollera ilskan vilket ju är lite bra :P
Målet är ju att jag ska slå P i hans favvospel, men än så länge går det ganska kasst, men jag lär mig lite mer hela tiden :)

Har haft en superhelg förresten, med god mat och bra/roligt sällskap. Fredagen var ganska skön den med trots att jag var ensam. Men det gjorde egentligen inte så mycket för då kunde ja ju bara vara mej själv en fredagkväll hemma, fast jag var här i Lund typ. Låter helknas jag vet, men jag har sådär konstiga tankar/känslor och funderingar.

6h skola denna vecka. 3h på onsdag och 3h på torsdag och däremellan lite jobb, så jag kanske har chans att få jobba i sommar med, även om jag inte kunde alla veckor jag fick erbjudande om. *hoppas, hoppas*

Nej mat vare. Italiensk kycklingpasta blir de.
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback