24 april

Solen skiner, det är varmt ute. Snart ska jag äta frukost och de mesta är faktiskt bra. Ska sätta mej ute och plugga inför omtentan på onsdag, ska bara vänta tills det blir lite soligt på balkongen.

Lever fortfarande på att jag klara matten igår, eftesom att det är ett ämne som jag fullkomligt hatar av hela mitt hjärta.

Dessutom så ser man ju fram emot den otroligt solrika helg som dom har lovat, med sjukt varmt mest på söndag, men även imorrn och idag, sådär försommarvarmt så man bara vill sitta på en uteservering eller äta glass nånstans med trevliga människor som sällskap.
This is gonna be a nice weekend :)
/Em

Permalink Em Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback