Uppdatering.

Var några dagar sen jag skrev. Nästan en vecka till och med, men det gör inte så mycket tror jag. Ingen som direkt funderar på vart jag tagit vägen om jag inte uppdaterar jätteregelbundet (som typ 27ggr om dan). Men jag är inte typen som orkar sånt  längenden. Min blogg får nog vara lite mer då och då när jag har lust. Fast det märks väll.

Helgen var bra, helt underbar faktiskt. Bästa på länge :) Men jag ska akta mej för chips i framtiden, har fått världens finnutbrott på ena kinden.. And i blame "the chips" ^^

Hade en dålig dag igår och en ännu sämmre dag i förrgår. Eller ja dom var väl helt acceptabla tills jag kom hem och insåg hur trött jag verkligen var och hur irriterande människor kan vara på en skala utan att egentligen inte göra något alls. Ibland behöver jag nog bara var ifred utan att någon pratar med mej.. Eller jag har vant mej vid att ha det så nu, svårt att vänja sej bort med de då. Men det är nog bra att det finns personer som pratar med mej ändå även om jag är på urkasst humör. Man blir lite mer tacksam mot dom som verkligen är där då :) Tack för att ni finns och orkar med en grinig Em ibland.

Juste ja min fundering jag hade igår:
Man kan ju inte se sig själv utifrån, med andras ögon så jag gick och funderade på de här när jag gick hem efter att jag varit och handlat igår.
Om du inte kände mej liksom, skulle du se mej i mängden om vi passerade varandra på stan?
Vore intressant med lite svar :P

Permalink Funderingar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback